Fu!

Skönt att sluta precis vid lunch, det enda som gjort mig på dåligt humör var några byggarbetare som jag gick förbi utanför frisörernas hus. Först vände sig alla om och glodde på mig, sen började de prata OM mig, typ "jaha så det var henne du kollade på, ja det är inte ofta man ser tjejer gåendes i Blackeberg!". Först blev jag sur för att de trodde att Södra var Blackeberg... Big difference Mr! Sen att de var allmänt oförskämda. Jag gick tyst o snällt tills jag kommit en bit bort, då gav jag dem fingret o gick vidare... Bwah sur.. Funderade ett tag på att vända om, ta firmanamnet o sen ringa o skälla ut dem. Jag uppträdda mature o sket i det, men nästa gång, då fan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0