Elsa goes IKEA

Sådär, nu har jag o mamma vart på Ikea. Ägnade hela kvällen åt att kolla efter saker jag ville ha.  Och sen ett par timmar för att leta knoppar till byrån. Hittade inga, men som tur är blev det en byrå utan knoppar :D. Sen blev det lite lådor till mitt rum, ska se till att få tag på åtminstone 10 till. Sjukt snygga i mitt rum! Klistermärken köptes också;) Har pimpat min lampa ;) Erkänn att den blev sjukt söt!!

image191
Min förfinade lampa;). Var från början helvit (har iofs så man kan byta ut plasten, så vem vet kanske kör blått någon dag;P)

Så nu håller jag på att röja ut ur mitt rum, alla mina kläder (förutom de som hänger på galgar då..) ligger i massor med kassar och lådor här ute i tvrummet just nu... Ska ta en liten paus o städa upp lite här vid datan, sen fixa lite mellis, käkade jättegoda kycklingwraps på Ikea men skulle behöva lite frukt!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Älska IKEA! Ha en trevlig kväll, hälsningar Lisa.

2008-01-28 @ 19:40:37
URL: http://BROWNY.blogg.se
Postat av: L i n d a . B l o m

Svar: Jag ber 1000 gånger om ursäkt! Självklart skall du få din piercing! Skicka din adress : )

2008-01-28 @ 20:11:21
URL: http://lindaslya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0