Chupps

Idag var första skoldagen, känns väl sådär måste jag ju säga. Känner mig inte spec. taggad, menmen.. började med matte, jag o Nicole jobbade på riktigt bra faktist. Lite trögt framåt slutet dock, sen var det eng, hade fortf. vår udda vikarie, men han verkade gilla mig så det är lugnt. Sen tyckte Emelie att ajg lät smart när jag pratade, wuho, mission completed!

Sen var det lunch o sen mer eng. Passade på att prata med Ki Chol under lunchen också, han hade sina anledningar till att han inte kom på julafton, så ville passa på att prata lite med honom. Iaf, mer eng.. Sen svenska, hon skulle ha betygsprat så vi "läste tyst". Eller alla gjorde det förutom typ jag o Nicole... Vi ägnade oss åt att jäklas med Beccccciiiiiissss...

Classtime trist som vanligt o sen kemi, han är ju faktist rolig så det gick rätt fort ändå, känner mig tyvärr lite lost.. tog sällskap med Emelie till Vällingby o beställde frisörtid.. Hur ska detta gå, har ju jordens frisörskräck. Har klippt mig hos frisör typ 2-3 ggr i mitt liv, har alltid slutat med en missnöjd Elsa som har fått klippa till själv... Skitskit. Har iaf ett tag på mig att förbereda mig ;). Emelie tkr föresten att jag är duktig, berättade lite om vad som hände mig sista terminen i nian(närmare bestämt typ 28 Maj), rätt skönt att ha någon att berätta sånt för som inte ens vet vem man pratar om :). Blev ett solpuder från Isadora, ni vet den stora fjortisförpackningen :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0