Bästisen sjuk, labb o handlat..

Naw snackade med Erik precis, han var tydligen jättesjuk å hade haft över 40 graders feber senaste dagarna. Legat på akuten med dropp hade han hunnit med också :/. Bwah blev sjukt orolig, men fick honom att garva iaf :D. Spec när jag förklarade om min bitchslap;).Och sen min vanliga talang att säga fel saker skulle säga "jag kom på vad jag tänkte på" o ist blev det "jag kom på vad jag kom ihåg!!". Han garvade iaf tills han hostade så vi konstaterade att jag var ett fara för hans hälsa ;)

Började iaf med kemi-labb idag. För en gångs skull gjorde jag o Nicole inte bort oss:D. Wuho, vi brukar vara det där klantiga paret som tappar ut allting i golvet osv.. Idag var alltså en STOOOR dag;). Sen var det matte, gjorde typ ingenting, fick gå tidigare också. Nationella imorgn.. Jag o Nicole drog in till stan:).  Hon köpte en grymt snygg tshirt från HM's pojkavdelning, mowahaha hon lär från den bästa ;)

Jag hittade massa på Gina Tricot faktist, en sak till lilla Pissabelle, har ju inte bytt julklapp med henne än så ;).. Sen blev det lite underkläder o hårspännen:). Åkte hem o hann göra lite kemi på tunnelbanan tom. Vet numera hur man balanserar redoxreactions:D.Har hunnit med att bossa över Matilda också, hon är min bitch, min slaaav:D. Mowahahahahahahaaa.. Btw köpte ett par ögonskuggor också, fast från Åhlens, en Rimmel o en Isadora, en brun(wow, för sånna har jag ju verkligen inte 198276589736576239 av...) o en grå/silveraktig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0