Andra skoldagen

Började dagen med ett oförberett NaSc-test. Gick skitskitskit, svarade inte ens på allt 8-). Iaf sen var det gympa, har fått en ny lärare, inte lika snygg som Tor, men asså, det kan man ju inte förvänta sig, haha.. Han verkade trevlig iaf, hade styrketräning.. Lunchen var helt ok, kom fram till att jag nog ska börja dra ned på den, ska se lite normal ut till sommaren o gick ju faktist 2 år utan lunch så dra ner lite på den kan ju inte skada..

Svenskan gick sådär, är rätt besviken faktist, har aldrig legat såhär som jag gör nu.. Känns skit om jag ska vara ärlig, har flera i min svenskagrupp som typ inte ens förstår frågorna på svenskaproven o har problem med ord i de texter vi läser, men lovar att hon ligger på G, o jag ligger på VG, VG! I svenska, seriöst.. O det som störde  mig mest var att hon inte sa det minsta negativt.. Bara positiva saker typ; jag det finns ju inge språkliga fel i ditt skrivande. Jag ska inte skriva kolla i mina texter o sen hade jag lagt dit ett "på" för mkt.. Baaaajsbaaajs säger jag bara..

Engelskan var rolig, vår riktiga lärare är tillbaka från Canada:D. Vi lekte ordlekar, rätt kul att man kan lära sig saker enbart genom att leka, lärde mig ett ord som jag hade jättemycket nytta av sedan på spanskaprovet. Det var helt ok, o resultatet kunde tydligen bara påverka positivt. Ingen grammatik så jag har faktist en chans att få något någorlunda bra ;). Efter slank jag o Emelie in på Åhlens, jag hittade silkesdroppar från Makeup Store, 150 kr=fynd! Brukar kosta 325 så är helnöjd! Sen så åblir det ju bättre, jag kommer börja skitsent imorgon, bara en lektion!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0