Yeeesterday, all my problems seem so faaar away

Igår var det upp med väckarklocka o städa lite, in i duschen o sen iväg o träffa Erik i stan :). Vi gick runt lite, kollade omkring på skidglasögon o annat underligt.. Käkade lunch på TacoBar, sen promenerade vi runt lite mer. Tvingade in honom på bla Gina Tricot, hahaha ni skulle sett minen på honom när han stod där o väntade på mig;). Btw reaktionen när han såg mitt hår: "Vad har du gjort?!!". Äntligen någon som säger vad de tycker!! Iaf på Gina Tricot blev det lite underkläder, någon själ, örhängen o hårspännen. Örhängena var med små hjärt-berlocker på, sånna som man kan stoppa in bilder i. Men de ska göras om till halsband!

Sen hamnade vi självklart på McDonalds när vi inte orkade gå mer. Jag hade skavsår o båda var trötta. Så vi satt där o prata o garva i ett par timmar. Om allt från deep problems till åt vilket håll ens näsa böjer sig om man trycker in den. Hahaha. Min går åt vänster, Eriks åt höger. Sen kom logikerna i oss upp o kom på att det beror på åt vilket håll man trycker -.-

Sen fick jag det lite stressigt hem, men kom hem perfekt enligt vad jag hade planerat, dock var våra gäster TIDIGA. What, första gången i världshistorien som våra kusiner har varit tidiga.. Sabbade mina planer med städningen så fick hålla dörren stängd så jag blev klar innan de släpptes in ;). Funkade det med. Idag blir det pluggpluggpluggpluggpluggpluggplugg.... Fun...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0