Watch out

Passa er för jag är sjukt sur.. Efter skolan så skulle jag till tandläkaren, hade övat hela dagen på att inte visa tänderna. ALLT för att få den där efterlängtade tandställningen. Berättade om hur jag lider av det fysikst och psykist. INTE FAN BRYDDE DE SIG, surkärring. sen tog hon in en till som också var emot mig och tandställningar. Samma tant som sist när jag nämnde tandställning sa att de skulle klistra fast tanden efteråt. Denna gång sa de att man fäster en "bakteriesamlare" bakom tänderna. BAJSBAJSBAJS!!

25-30 000 får jag hosta upp om jag vill ha tandställning, funderar faktist på det, tkr detta är sjukt jobbigt.. Satt o sa emot dem jättelänge. Tror jag kom in typ 5 i 3. Nu kom jag precis hem, dvs att i 30 min försökte jag. Aja, fick iaf nummer till privatläkare, o sen frågade jag om jag kunde få gå och träffa en annan tandläkare (liksom inom folktanvården). Kan tydligen det, ska ta o ringa om några dagar, JAG TÄNKER INTE LÅTA ER VINNA!

Iaf började med matte quiz, gick helt ok, sen var det eng, satt o gjorde ingenting typ? Mia kom på andra halvan o snackade om meritpoäng :-). Bokade även tid med henne nästa fredag.. Iaf sen svenska, diskuterade boken (som jag inte riktigt har läst ännu, menmen, det kommer). De andra i gruppen trodde iaf på att jag hade läst den ;). Babak var iofs sjukt elak mot Shabnam.. Hon har världens charmigaste lilla glugg (när jag säger glugg tänker ni något stort glapp, men detta är bara sånt där yttpyttelitet som är urcharmigt!!!) Och hon berättade att hon ville ha tandställning med inte fick det. Babak påpekar att hon borde fixa det.

Shabnam - Asså det kanske är charmig nu, men tänk när man är typ 30
Babak - Jaa, det är ju inte speciellt attraktivt
Shabnam - Vaddå? Tycker du att det är fult?
Babak: *kollar bort knäpptyst*

Argh, elaka lögnare! Jag o Emilia slog honom, han förtjänade det.. Sen var det ytterligare snack om meritpoäng i aulan. SJUKT SNURRIGT. Aja sen var jag tvungen att dra till tandläkaren vilket var sjukt ONÖDIGT. Aja bokade som sagt tid med Mia för att fatta någonting. Tror att jag kan välja tyska steg 1. Vore rätt bra då iofs, för har ju redan läst det en gång innan, kanske inte hela steg 1, menmen. Skulle alltså vara bra taktiskt sett.. Menmen. Nu har jag precis klämt i mig en semla. Mår rätt illa :(. Sen ännu mer hemskheter; Nic (japp hon kallas för det nuförtiden) är sjuk o kanske inte kan komma med till Kungsberget imorgon :( NOT NAJS. BAJS!

Kommentarer
Postat av: Nicole

HIHI! Du jag pallar inte missa imorrn så jag kommer, bra att ni slog dum-babak, ingen får säga så, speciellt inte till lilla söta Shabnam!

Du det löser sig med tandställningen, jag vill inte ha min DU kan få den, även fast jag är i grymt mycket större behov av den haha

2008-02-05 @ 17:05:53
URL: http://nicoliciouslife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0