Vår?

Jorå, så var man hemma igen. Igår var jag som sagt iväg till Ålsten med min lilla söta farmor. Så vi gick o kollade i en liten butik(hittade dock inte något i klädesväg) och farmor köpte en jättesöt liten glasängel till mig som ska få stå i mitt rum :) Sen tog vi en promenad längs med vattnet, såg årets första blåsippor; sjukt stolt! Hade tom solglasögonen på mig, gud vad härligt väder!

image202

Så när vi hade vart o promenerat i typ 2h åkte vi hem till farmor och fikade. Mums. Satt där och fikade ett tag men sen fick jag springa iväg till tbanan. Åkte hem, packade ihop mitt pick o pack på 10 min och sprang ner till tbanan. Mot Nics! Hyrde Saw 3(som jag har sett påväg hem från Polen, men då somnade ju jag...) Så hemma hos Nic käkade vi middag o såg på film. Först Saw3 och sen "date movie". Båda var rätt okey faktist.

Sov hos Nic, la oss rätt sent så vid 11 vakade jag o sen stack vi till Mörby C vid 3 kanske? Köpte några trosor, pyjamashotpants samt lite andra underkläder. Sen var det ju bokrea och jag hade tillgodokvitto på akademibokhandeln. Så det blev sista Harry Potter boken och boken "Snabba cash". Hoppas de är bra :). Sen var jag inne o bombade dem på Kicks med frågor som vanligt. Haha alla som jobbar på Kicks måste seriöst hata mig. Jag är den där kunden som först ber om hjälp, sen säger emot vad expediten svarar. Och sen står jag o föreläser lite om produktområdet för expediten. Till sist suckar jag högt säger att jag ska tänka på saken o går därifrån. Haha men denna gång blev det faktist en Sachajuan Hair Repair.

Kommentarer
Postat av: Remiagnes

I love guest books, keep up the good work!

2010-12-03 @ 15:26:13
URL: http://remiagnes.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0