Valentines coming up!

Hmm,  blev klar med labbraporten och svenskan runt halvf 12 igårkväll. Suuuck.. Blev iaf klar, hoppas bara att de blev bra, hade ingen tid att läsa igenom hela samtidigt.. Iaf hade lite sovmorgon imorse, började 08:40 med NaSc. Var väldigt intressant och kul faktist :S. BTW såg jag en killa som var jättelik en son till familjens vänner vid Brommaplan. De bor dock i Nynäs så var förmodligen inte han, men ändå!!

Sen hade vi gympateori vilket var väldigt lätt. Lunchen snackade vi mest om mjölk ^o). Förstår inte hur vi lyckas plocka så udda topics jämt.. Iaf mitt under lunchen kom det folk med vita rockar o brickor med små glas innehållandes piller. Vi viftade till oss en sådan, fick även ett visitkort med "How are YOU feeling today". Vi kom fram till att det måste vara inför Drama-day som är på onsdag. ni anar inte, detta är tydligen sjukt stort, de har redan börjat visa reklamfilmer, bygga jättekulisser och sätta upp poster runt om hela skolan.

Svenskan gick rätt fort förutom att en viss idiot slängde ett fucking tuggummi (japp ni hörde rätt) i Nicoles hår. Ingen nämnd, ingen glömd.. Suuuuuuuuck.. Iaf engelskan var helt ok, diskuterade lite o sen gick vi ut o hade resten av lektionen på skolgården. Signe hade någon kompis där också, hon kände igen mig som "hon som sitter som en kille på en bild på facebook"... Yepp that's me..;) Spanskan gick jättefort:S, körde en ordlek som faktist är riktigt rolig :D

Sen åkte jag mot Vällingby o fixade lite saker inför imorgon.. Som de flesta som känner mig vet så älskar jag alla hjärtans dag;). Noops ingen pojkvän här inte, men älskar ändå dagen.. Fast verkar som att förra året var jag tydligen inte på topp :S Dock hade jag tydligen köpt örhängen till lillasyster det året, icke detta, hon åt ju faktist upp min glass! Har iaf köpt lite smågrunks o nu har jag ägnat några timmar åt att fixa iordning det tills imorgon. Jaja, nu ska jag fixa lite mer!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0