Summary..

Sådär nu är jag hemma, bidde så att jag sov hos Erik o Johan. Iaf har ju inte skrivit ett piss om tex alla hjärtans dag så var väl dags nu? Iaf började inte förrän vid 1 o innan dess var det någon konsert i Aulan vid 12. Tonima & Nelly uppträdde, Tonima på piano, Nelly sjöng, sjukt bra!!! Den där sången som är i "White Chicks" när de kör runt i bilen! Kunde dock inte se hela, hade kemi-labb.

Kemin gick helt ok, tro det eller ej! Jag fattade t.o.m. vad vi pratade om.. Sen var det matte gick rätt fort :). Åkte hem till Nicole med Ragnurt, Becca och Nicole:). Vid Mörby stannade jag lite extra länge o träffade Erik, han skulle köpa blommor o smycken till sin flickvän. Jag fick hjälpa till att välja, han valde sista slutklämmen iaf. Blev ett par jättesöta hjärtformade örhängen med diamanter i, sjukt söta!!! Sen tog jag bussen hem till Nicole, köpte en påse mango också, fryst :D

Hemma hos Nicole käkade vi pannkakor, mums, hennes mamma är som jag skrivit sjukt söt så hon hade lagat pannkakor åt oss 4 :) Jättegoda:D. Sen var det snabbsminkning och in till stan för att fika. Satt oss på café 60 runt kvart i 6. Emilia, Anna och Emilias kompis Elsano2 joinade oss. Satt o fika o käka. Alla tjejerna var dock sjukt sura, allahjärtansdagdepp..

Syntes mest i slutet då Emilia, Anna o Elsano2 hade gått. De hade fått några rosor på stan som låg på bordet, Rebecca satt med en o typ smekte runt den i ansiktet tills hon sedan drog bort alla blad. Ragna tog en ros och skulle ge bort, den hamnade i snön o hon återvände sedan och satt då o rev sönder blombladen som Rebecca hade spritt ut. Nicole satt o organiserade bladen och skrev namn osv. HAha ni är söta tjejer men vad fan palla deppa ner totalt.

Iaf alla droppade av efter ett tag, jag o Nicole drog dock inte förrän halv 12. Tog tbana o nattbuss hem till henne o gick o la oss. Missed the sleeping-part though. Somnade vid kvart i 5 efter mkt fniss o snack, upp igen tio över 6.. Sådär lagom fresh.. Iväg till skolan, fy tusan vad trött jag var. Började med SoSt, satt o fnissade och garvade hela lektionen, av trötthet.. Gick faktist o bad om ursäkt efter och förklarade vad som var orsaken. Hon garvade lite o frågade om det inte var något mer för hon tyckte jag såg hög ut ^o).. Eileen är söt!

På gympan hade jag bokat in möte med Mia, studievägledaren. Dock insåg typ 8 pers till att de också behövde snacka med henne. Så de fick en del av min tid. Väl där inne fyllde jag iaf i valen inför tvåan, blev spanska steg 4 och sedan tyska steg 1. Har ju läst ett år tyska i nian, vilket isf skulle benefit me som tusan, så hoppas på att iaf första halvan av tyska-kursen kommer vara rätt slapp för min del..

Sen hade vi lunch, och sist matte. Matten var riktigt seg, min trötthet sprang ikapp mig.. Sen var det hem, lämna sova-över-kassen hemma och stack tillbaka in mot stan. Träffade Erik o så åkte vi hem till honom. Kollade på Lost (boooring) och sen fick jag äta middag med dem :). Räkmackor, jättegott:). Sen kollade vi på Eurotrip och sen somnade jag på deras soffa. Vaknade till sedan rätt sent och deras pappa frågade om jag inte ville sova över så jag slapp åka hem själv. Ringde pappa o han tyckte också den idén var bäst.

Så vi kollade lite på någon annan film, Jackie Chan(?) kanske den hette? Iaf, kollade inte, utan jag låg o småsov. Vaknade till och hjälpte till att fixa täcke samt fick en tshirt att sova i. Sen slocknade jag på deras soffa;). Morgonen därpå fick jag väcka Erik personligen mowahahaha. Iaf deagde kvar hemma hos dem tills mamma ringde och berättade för mig att vi skulle få gäster om 6h. Blev väl lite påskyndad men hann ändå ha kittelkrig med Erik o Johan. Haha. Bästa var att man vände dem mot varandra varje gång så ingen kittlade mig ;)

Sen åkte jag iaf hem, duschade o käkade lite mellis samt snabbstädade. Sen kom det gäster. Käkade mat o snackade men sedan fick jag en massa skumma sms från Erik. KRISLÄGE, så satt o snackade med honom en massa. Stackars lilla gubben :(, tkr inte riktigt det är läge o skriva ut vad, menmen. Blev alltså rätt sent i telefon.. Idag ska jag iaf läsa jättemkt i min bok till engelskan. Ska skriva bokrapport på den på tisdag och imorgon ska jag förmodligen passa barn :)

JOSSAN FYLLER 17 ÅR IDAG BTW, GRATTISGRATTISGRATTIS.

Kommentarer
Postat av: Nicole

WIHO, Nicole+Elsa+Koffein=SANT!

2008-02-17 @ 20:40:13
URL: http://nicoliciouslife.blogg.se
Postat av: Elsa

Hahaha såklart!!!

2008-02-17 @ 21:46:41
URL: http://minipinan.blogg.se
Postat av: Tomasanette

This site is professional and to the point.

2009-03-26 @ 14:37:08
URL: http://tomasanette.20six.fr
Postat av: Tomasanette

This site is professional and to the point.

2009-03-27 @ 06:20:21
URL: http://tomasanette.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0