Sry att jag spammar med inlägg idag, men jag var illa tvungen!!

"JOPPES ÖNSKELISTA

  • Presentkort

  • Surfsup på nitendoj DS

  • Lego

  • Rat till xbox 306

  • Pokimon kort i en i järn låda

  • Pc tex:Katen gustav 2

  • Sek den 3 på film

  • Katten på sek den 3 när den är så gulig

  • Fodral till ds

  • Skol saker

  • A.I.K Kläder

  • Sonic X på ds

  • Pengar

PS:NI KAN KÖPA ANDRA SAKER OCKSÅ!

/JOPPE+NINNA SKREV OCH GORDE ALLT FÖRUTÅM VAD HAN ÖNAKA SIG.

HEJDÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"



Denna fick jag i mailen från min moster. Min lilla Joppe fyller nämligen 7 år och hans storasyster Ninna på 8 år har hjälpt honom skriva önskelista. Gillar speciellt stavningen på Nintendo och "Shrek". Men erkänn att min lilla söta Ninna är grymt duktig ändå! Hon brukar sitta och chatta med mig till och från, någon gång har jag inte ens fattat att det var hon utan trodde det var hennes mamma ;)


Kommentarer
Postat av: Nicolaitomine

Had to leave my mark, Nice site! Rugzar

2009-03-06 @ 11:35:10
URL: http://nicolaitomine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0