Milk drinking contest, gitarr och gnäll..

Började med matte, gick riktigt segt.. Sen var det engelska där vi skulle skriva bokrapport, gick väl inge vidare menmen..  Lunch och sen var det mjölkdrickartävling. Nicole och Ragna var sjukt bra, Nicole hade nog vunnit om inte killen hon körde mot hade spytt precis innan han satte igång.. 2 liter mjölk på så kort tid som möjligt.. Vissa spydde men vi nämner inga namn...Svenskafröken var mindre glad över att halva klassen kom sent pga tävlingen. Menmen, soo worth it!

På svenskan målade vi den fina bilden i föregående inlägg medan vi satt i biblioteket. Var ett jävla liv om att min syrra hade fått en gitarr i julklapp sist hon fyllde år. Babak och Emelie gnällde om atthon kunde ha hyrt en, men wtf hon fick den i födelsedagspresent kul om man får "grattis vi hyr en gitarr åt dig" när man fyller år? Så de satt o gnällde om det sjukt länge, men fortf. gitarren köptes i maj förra året, vad gör det er att min syster fick en gitarr? Vad kan ni ändra genom att gnälla (förutom att min bitchighet går upp till max o håller i sig hela dagen?)..

Kemin var väl helt ok faktist, sen åkte jag hem. Mådde sjukt illa efter mjölkdrickartävlingen. Nej jag ställde inte upp, men att se alla spy i kaskader var inte så najs.. Bilden nedan målade jag denna schnygga, en av dem är Nicole och en annan är en tjej som jag såg i en viss skolkatalog.. Haha urful blus och bhn syntes igenom, ur ugly heyhey ur ugly..

101255-201
U-G-L-Y you ain't got no alibi you're ugly heyhey you're ugly
U-G-L-Y  you could make an onion cry
U-G-L-Y  like an ailien chased by the FBI


Kommentarer
Postat av: Emrezahra

Congratulations on a job well done. Thanks

2008-11-05 @ 08:49:05
URL: http://emrezahra.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0