KMK-nytt

Juste kom på en till sak som jag tänkte dela med mig av. KMK-nytt har precis kommit, kan berätta lite kul om numret.  på en sida finns en sjukt rolig text, Eriks o Johans pappa har skrivit den och satt faktist med dem någon gång när de såg detta tv-program och han satt och svor för sig själv ;) (notera att vapnet är riktat mot Högböte, don't like). Misstänker att det är vår båt som är med, pytteliten, på en av bilderna också. Sen söker de ledare till KMKU lägrerna, skulle betyda typ 2 veckor extra på Högböte och få betalt för det!! Det skulle vara perfekt för mig, ska knåpa ihop ett CV tror jag. Och även be T o C's mamma om hon kan skriva att jag är jättebra med barn ;) Haha.. Näe men ska faktist skriva ihop något, 23dje mars ska den vara inne..

Kommentarer
Postat av: Maximiliankjersti

Hi, cool site. What CMS is it?

2009-02-16 @ 13:47:46
URL: http://maximiliankjersti.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0