Kåldockor...

Snackade med Erik precis, han är ju i Kläppen med några kompisar för tillfället. Han verkar ha roligt, he's soo worth it!! Iaf, han nämnde sin kompis Pelle. Kom då självklart att tänka på min docka Pelle(som var en tjej, ni vet en sån där kåldocka som var populära i USA) Iaf, för något år sen hittade jag ett sånt där birth-certificate som man fick med varje docka, dock trodde jag att jag var adopterad.. Mamma fick övertyga mig om att det kom från docka (dock var jag väldigt suspicious då det stod på pappret att dockan var en tjej men jag mindes att det var en "Pelle". Hahahaha, typiskt mig.. Om jag nu vore adopterad kanske man skulle kunna hitta svaret på vart mitt lillfinger kommer ifrån?!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, driver du med mig?? Jag hade också en flick-docka som hette Pelle när jag var liten!!
hahaha, kan inte sluta garva ;)

2008-02-26 @ 11:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0