Jumper

Sådär nu är jag hemma. Dagen började iaf med sovmorgon och sen gympa. Eller först lyckades jag missa 2 tunnelbanor....Yep, ni hörde rätt... Tänkte att eftersom det var 7 min kvar så kunde jag ju åka lite åt andra hållet. 3 stationer senare stod det att tbanan kom om 8 min=jag hade suttit så inne i min matte så att jag missat att gå av. Pinsamt..

Nicole fick tydligen en latte över sig på morgonen när hon öppnade skåpet. Någon hade ställt in den lutande mot skåpdörren så när hon öppnade föll den ut -.- . Gympa var första lektionen, teori, livräddningsgrejjer. Kan faktist allt det där redan, fett stolt! Så det flöt på rätt så bra. Sen så hade vi lunch och sen matte. Början på matten hade någon hört om att det var XXXXXX som ställt latten där, han hade tydligen suttit o skrytit o garvat om det på lunchen.

Suck o när Nicole då springer efter idioten in i klassrummet så bara flinar han. Hörde faktist inget förlåt, inte ens när jag gick fram och sa att "du häller en latte över Nicole utan att be om ursäkt" så fortsätter han bara med att "jag var tvungen att springa ju!". Ville egentligen skälla som jag brukar, men han vågade sig inte ur klassrummet o kände inte för att stå o skrika inför hela klassen... Gaaaah, verkligen skönt att slippa en del människor under lovet!!

Sen var det hem, käka lite mellis o sen vända in mot stan. Erik o Johan var där o vi hade bokat biljetter till "Jumper". Så hämtade ut biljetterna och sen gick vi till Taco Bar. Mums! Sen var det runt lite, in på Gina Tricot där jag faktist köpte mig en halsduk :). Hittade på rea, som vanligt i min värld;). Sen handlade jag o Erik godis o sen kollade vi på filmen. Tyckte faktist inte om mig, jävla PR-trick. Hela filmen kändes som något slags mellanläge="snart kommer det faktist hända något". Och så gick den första halvtimman, den andra och till sist den 3dje.. Suck, sista scenen var dock vändpunkten. Där de faktist hade kunnat gjort en bra film, men då var det slut... Tog tbanan hem o nu är jag hemma:))

Kommentarer
Postat av: Maxmolly

Thank you for producing such a down to earth site.

2008-09-11 @ 11:26:28
URL: http://maxmolly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0