Jobbat

Sådär, idag har jag vart duktig och jobbat 6.5h på mammas o pappas jobb. Fick testa en massa kretskort(måste var upp emot 100 st..) och sen bygga ihop dem i lite mackapärer. Inte så complicated men precis innan jag skulle gå fick jag pyssla med ett skitstort kretskort. Det skulle mätas ampere om X stod på + och om f5 stod i ett visst läge... 

Så nu är jag hemma igen o ska packa en massa. Jag o Nicole ska in på en fest som hålls av Piraja i Münchenbryggeriet, så jag ska sova hos henne och sen morgonen därpå ska jag iväg till mormor och morfar för att åka skridskor o leka med småkusinerna. Alltså måste jag ha med massa ytterkläder, några finare kläder till ikväll, långkalsonger, skridskor osv.. Men det fixar sig nog!


Kommentarer
Postat av: Josiee

Nu är vinnaren av Steve Madden pumpsen ute i bloggen, kolla om det är du!

Om du inte vunnit så kommer det ytterligare en chans imorgon!

2008-02-27 @ 21:39:09
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Chrissophie

I recomend this site

2010-04-27 @ 09:23:54
URL: http://chrissophie.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0