Jaja..

Hmm, glömde skriva att efter jag o pappa bråkade sov jag hos en kompis. Smög ut runt 3 o drog dit, kom hem igen runt 9-10 då mamma ringt frenetiskt i flera timmar -.- Iaf idag började jag med SoSc, rätt segt, sen spanska, sen trodde vi att vi hade slutat? Men icke, hade visst kemi o nån halvtimma bild.. Värdelöst.. Imorgon slutar vi iaf 13:15 ist för 15:30. YAY.

Kemin var svårsvår, fattade litegrand iaf. Bilden var helt ok då vi bara var typ 8 pers där. Väntade JÄTTELÄNGE på Jossan o sen sprang vi runt efter blanketter om individuella val. Snurrigt. Men Mia ska tydligen komma o snacka med oss om meritpoäng på engelskan imorgon så då kan man säkert bomba med frågor? Jag o Jossan åkte till Islands, där köpte hon godis o jag en Glamour. Ska ha något att läsa tills Kungsberget på ons. Så nu är jag hemma o om ett tag ska jag o mamma dra tillbaka till skolan för utvecklingssamtal. Haha, ska få höra mamma prata engelska, mowaha.


Kommentarer
Postat av: Nicolayagnete

Nice site, welcome to my

2009-01-27 @ 14:46:21
URL: http://nicolayagnete.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0