Jag o almanackan, bffs!

Idag började med att jag duschade (Haha Philip M ringde ju igår å frågade om jag ville hitta på något, men min bristande hygien satte stopp för planerna. Men nu är jag back in business!) I stan blev det två par solglasögon från HM som jag fyndade för en 5a styck. Sen ett par trosor, några hårspännen, armband, halsband och torrschampoo till lillasyster.

Sen var det hem snabbt, göra en varm macka till lunch o sen iväg på 7års-kalas till Joppe. Blev våfflor o sen tvingade jag med alla barn ut för att leka. Blev "röda lyktan stopp", brännboll(fast med tennisracket ist för slagträ), "tomtesmyg", vinken och dunken. Och sen for vi runt lite därimellan också, inte konstigt att Joppe kom in helt lerig om knäna! Bestämde iaf att jag ska med dem och åka skridskor i veckan som kommer. Har planerat in överdrivet mkt i veckan faktist..

Måndag(imorgon): In till Ålstenstorget o kolla inne i "ditt o datt", träffa Nicole för filmkväll? Lillasyster åker.
Tisdag: Jobba lite på pappas jobb
Onsdag: Jobba lite på pappas jobb
Torsdag: Skridskor
Fredag: Träffa Philip M (lovar att ha duschat ;D)


Sen är det då 3 dagar kvar på mitt lov som jag förmodligen kommer få viga åt kemi. Eller ska väl shoppa med Nicole också, så det kanske vi kan göra på måndagen.. Hmm, lurigt!

Kommentarer
Postat av: Jimmelisa

Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.

2010-01-15 @ 13:45:31
URL: http://jimmelisa.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0