Fullt upp, på lovet :O^o)?!

Uuuurk är sjukt trött, måste dock göra 200 situps till innan jag kan sova... Igår var jag o Nicole på nåt Piraja-evenemang. Var helt ok faktist, rätt lite folk vilket var rätt skönt, slapp bli nedtrampad denna gång :D. Drog därifrån runt 1, smidigt värre för tbanan hade slutat gå.. Så jag ringde till Nicoles kompis (även kallas Elsa o Nics hjälta numera) Lukas som fick kolla hur vi skulle ta oss hem.

Hittade efter att vi frågat omkring en massa ill buss no1. Fick tom ett erbjudande av en taxi att han kunde skjutsa oss gratis, näe tack.. Sprang o köpte pommes frites också, hamnade självklart bredvid ett fyllo i kön. Äckelpäckel! bussen kom, var tom snäll o gav mina överblivna pommes frites till en liten svart kille som satt o bad att få smaka sjukt länge. Tror dock han slängde dem på sin kompis, otacksamma skitunge.

Framme vid centralen började jakten på rätt buss. Jag sprang omkring som ett fån, sen hittade vi väktare som var jättesnälla o förklarade. Haha hittade ändå inte så frågade ännu ett par väktare på vägen. Kom typ 1 min innan bussen gick, ändå var jag självklart först att kliva på bussen. As usual. Någon 30åring satt o snackade med oss typ hela resan. Rätt trevlig faktist även fast jag körde mitt "ignooore" typ halva resan. Nic är dock alltid pratglad;)

Suck några idioter klev på också; "jag backar aldrig, jag kommer stå där axel mot axel med min brooooor!!!" Självklart på rinkebysvenska. Suuuuuuuck, och vet ni vad det handlade om? Jo men självklart var det fotboll. Det är sånna idioter som gör att folk ser ner på fotboll,fast där var jag faktist med o argumenterade emot så han blev tyst. So fuckin ägd, by a blonde!

Kom hem till Nic nångång vid typ halv 3. Då var det avsminkning, pumpa madrass, borsta tänder osv. Somnade fort som tusan. Mamma ringde o väckte mig vid 11. Upp jättesnabbt, sminka mig o klä på mig o sen iväg hem till mormor. Käkade lunch med henne och sen degade jag lite. Pips kom vid 3 och så stack vi iväg till ishallen. Joppe o Ninna var lite segare men de kom de med. Så vi hann öva upp oss lite innan det var dags för "Röda lyktan stopp", hockey och piruetter. Haha

Ninna körde första gången utan hårdskal och med taggar o det gick sjukt bra! Satt kvar ett tag o kollade på jätteduktiga konståkare ett tag o sen åkte jag mormor o Pips hemåt. Beställde pizza o sen satt vi o spelade lite spel osv. Mamma kom vid halv 8, hon var med och skrev på djur o kollade på "Sjöräddningen". Hemåt o jag tog en promenad, skönt!! Imorgon blir lugnare, men nu måste jag göra 100 situps(japps hann med 100 i skrivandet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0