Farfar..

Städade lite imorse. Förflyttade bl.a. "grattis-kort" o brev till en ny låda. Mitt i högen stannar jag liksom till för att något är annorlunda. Plockar upp brevet o så är det ett brev från farfar som jag hade glömt bort. Satt o grina o läste det för mig själv. Nu är det utplockat från de vanliga breven, hans brev är speciellt. Saknar honom massormassormassor. Han skrev om när vi lekte indianer i Åmål, själva kortet var på deras hus o trädgård. Hans tavla sitter uppe på min vägg, tänker på honom varje dag, han gick bort för flera år sedan. Min största rädsla är när någon mer kommer träffa honom i himlen. Då han flög upp gick jag i mellanstadiet, nu går jag på gymnasiet. Är väldigt rädd över hur jag skulle reagera, man reagerar ju inte lika starkt om man är yngre, men om något skulle hända idag, vad gör jag då?

Kommentarer
Postat av: Mikalkristiane

Nice site, keep up the good work!

2010-04-21 @ 07:05:48
URL: http://mikalkristiane.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0