Drama-day och orkester

Lång dag idag, först sovmorgon. Sen gympa, vi körde brottning, fast brottades aldrig utan gjorde bara en massa olika övningar. Hade sjukt roligt iaf, ni skulle hört mitt garv.. Sen kollade jag på massa olika pjäser. Var typ det vi gjorde till kl 4.. Sprang iväg o kollade lite i affärer. Nicole var påväg hem när jag ringde med världens bästa idé; vi skulle hälsa på Babak när han spelar i sin orkester.

Så hon vände och åkte med mig hem ist. Käkade middag o sen stack vi iväg till Brommaplan. Babak släppte in oss när de hade paus, fast innan så satt jag och Nicole och lyssnade utanför, sjukt bra. Babak var überkoncentrerad, han avslöjade dock senare att det var bara för att vi satt o kollade. Han blev nämligen nervös, hahaha naaw, söt! Sist spelade de Titanic o Nicole höll på att börja grina (MEEES ;D) jag däremot (manlig som jag är) rörde knappt en min. IMPROVEMENT!!!

Kommentarer
Postat av: Bredeebba

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2009-05-26 @ 11:45:02
URL: http://bredeebba.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0