BWah

Hmm idag började med Social Studies test. Man fick jobba i par större delen av provet(jag+Nic=team) vilket var otroligt skönt. Öppen bok, dvs att vi fick ha alla anteckningar osv med oss :D. Hoppas det gick bra :). Sen var det gympa, nåt överdrivet jobbigt bollspelgrunks. Trodde jag skulle spy ett tag så fick gå ut o dricka lite vatten, aja det gick väldigt bra iaf.

Sen lunch, nåt äckligt, blev müsli för min del, o russin. Sen mattelektion, precis innan vi gick in attackerade jag Babak med hallonparfym, mowaha. Sen så i klassrummet, precis innan vi satte igång så kom han o snackade, men helt plötsligt attackerade han mig med en bläckpenna:S! Jag förlorade kampen o slutade med lite klutter på kinden. Elak människa :((  Han har något starkt emot mig:(.

Nu kom Sofie precis innanför dörren, hon har tydligen inget vatten för det är något fel på vattenledningen. Så hon är här och duschar. Snackade med Nic nyss, hade tänkt att hon kanske ville hitta på något med mig ikväll. JAg vill ju så gärna se "The Chipmunks", men hon ska tydligen vara med Lukas=Ensam Elsa=synd om mig.. Hmm vad ska jag underhålla mig med ikväll då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0