Bwah

Är hemma nu igen, fick utbrott på min idiot till mamma så stack iväg till en kompis (nej tänker inte nämna namn, för då kan jag ju inte gömma mig där mer :O ) Sen åkte jag hem till Nicole o sov där. Först när jag kom dit så fick jag te o mackor, hennes mamma är verkligen världens sötaste!! Sov iaf där, blev väl lite sent, o lite mkt garv som vanligt.. Brukar bli så när vi kan dra våra internskämt nonstop ;)

Morgonen var rätt skön, ingen jävla lillasyster som kommer o släcker ned badrummet när man försöker sminka sig osv. Iaf hela vägen in satt vi mest o småslumrade.. Började med matte, håller på med grafer, booooring... Menmen, gick rätt fort. Sen eng, gick också rätt fort, lunch mitt i lektionen. Haha jag o Nicole satt o gaevade åt internskämt; "sparka 3 gånger hårt i magen o en i huvvet!!!".. Svenskan var SEG som vanligt, men fick en paus mitt i o sen kollade vi på film :D. ingenting viktigt på classtime o sen var det bara kemi kvar, kemin gick bra faktist..

I slutet på kemin ringde mobilen, orkade inte gå ut o svara men efteråt ringde Nicole upp, var tydligen några småungar som busringde. Jag ringde upp för att jag blev arg, då visar det sig att det är lillsebbe som ringer. Naaw sötunge, o jag som skällde så på honom ;). Åkte sällskap med Ragnurt, Becka o Nicole till steriksplan o sen tbanan hem. Nu ska jag ta o skriva labreporten och ett svenskareferat..

Kommentarer
Postat av: Camilla

Var med och tävla om Veckans Header i min blogg. :)
Lycka till!

2008-02-12 @ 17:32:58
URL: http://theonlymee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0