Bounty-diciplin

Jag har spritt ut massa små-bountys i hela mitt rum. Emelie köpte ju en påse med typ 15-20 st i Tyskland. Iaf så nu är de utspridda, i sängen, bredvid stereon, skrivbordet, bredvid favoritparfymen, bland växterna osvosv. De ligger där för att jag ska suktas av dem o säga nej. Nicole kallar mig knäpp, vissa kallar mig addictive o jag kallar det självdiciplin. Man måste ju lära sig att stirra på en chokladkaka utan att käka den. Samma sak som när jag köper choklad för att gå runt med den i handväskan, allt för att jäklas med mig själv...

Kommentarer
Postat av: Gjermundmarit

Had to leave my mark, Nice site! Rugzar

2009-03-06 @ 11:29:54
URL: http://gjermundmarit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0