Välförtjänt helg

Nu har jag ett prov i kvar i skolan den här terminen! Naaajs, idag var jag först över till lillsis skola där jag kollade på när hon sjöng, hon är riktigt duktig faktist! Så efter jag lekt paparazzi där (försök filma med videokameran, ta kort med vanliga kameran o filma med mobilen samtidigt?) var det in till skolan. Kom rätt sent till engelskan men det var det värt, efter engelskan var det matteprov som jag hoppas gick bra :)

Var kvar i skolan ett tag, käkade lunch osv. Hem o lämna skolböcker osv o sen in till stan för att möta up Fia o handla julklappar. Blev iofs inte så mkt till julklappsshopping, något till lillkusinen o så köpte jag en julklapp å någon annans vägnar. Fia fixade alla sina julklappar. Orättvist! Lyckades även se till att de skulle fixa fram ett Omnibronze till mig på Pashion. Har nämligen sett det i deras webshop, men palla beställa hem det o hämta ut på posten osvosv. Så nu ska de försöka få ner det till butiken så kan jag bara kila dit o köpa det. Najs.

Sen när jag kom hem så hämtade jag o pappsen Thaimat (vi måste seriöst käka thai minst en gång/vecka??) o nu ligger jag här i soffan där jag hade tänkt spendera kvällen. Myys. Ska se till att sova tidigt o så kanske jag ska ta mig över till farmor imorgon. Just nu ligger jag iaf o kollar på den där filmen med de siamesiska tvillingbröderna;)

Kommentarer
Postat av: Josephine

Jag är typ klar med alla julklappar nu vilket är underbart, stackars dig, haha :P

Jag vill med kunna handla på pashion IRL, :D

2008-12-13 @ 18:50:23
URL: http://makeuponista.wordpress.com
Postat av: Elsa

Jag har iofs fixat julklappar till hela familjen, farmor och båda mina barnvaktsbarn. To go; ett par kusiner, mormor och morfar. Har tagit julklappar till en helt ny nivå denna jul;)

2008-12-14 @ 00:11:20
URL: http://minipinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0