Månday

Nu är alla skolprov över så kanske blir lite bloggande i framtiden tom! Kustskepparen på onsdag så är navigering som gäller i dagarna. Fysikprov, lunch (involverandes kycklingar som Tobbe avslöjade identiteten på), svår kemi och sen spanska. Pratade om spansk jul. Sen sprang jag o Ragnis iväg till Baresso för att klippa oss, så nu är mitt hår kortare och kletigt. Han hade i Bed Heads Superstar thickening product. Kladd.

Ragnurt har sin operation imorgon så alla jordens tankar till sötnosen! Nu är hon iaf snygg som satan i håret så girls u better watch out when she's better! Sen var det hemåt, mötte Lelle på tuben o sen fick jag skjuts av papps hem :). Väl hemma hittade jag min klänning i ett paket på köksbordet :D Skitsnygg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0