TJenis

Är jättetrött, händelserik dag, nu väntar jag mest på att lillasyster ska komma hem men tror inte jag orkar hålla mig vaken så pass länge. I veckan är det iaf tyskaprov och sista matteprovet i matte C. Dessutom måste jag fixa skepparexamen, vill helst å det gjort nu i veckan. Kanske fredag? Yeye, igår var en lång dag det med, först skola. Lunch med håltimma så hann kila o köpa julklapp till pappa, sen efter skolan (=efter alla labbar...) åkte jag till Solna o handlade mammas julklapp också.

Lillsis' julklapp är redan planerad, sen är bara frågan vad farmor ska få? Mormor o morfar brukar ju få något tsm, men vet inte vad jag ska hitta på.. Klurigt! Nog om julklappar, på kvällen var det iaf hem till Christine som gällde! Vi såg någon film som var rätt lame i början men framåt slutet så blev det sjukt läskig, nice stuff. Sen körde vi sanning eller konka. haha, kommer nog inte ihåg när jag körde det sist? Jo kanske för några somrar sedan på båten... yeahyeah

Kommentarer
Postat av: fredrika

paha , oj jag glömde skriva,jag bryr mej inte om ni bryr er! :O:Dhahahaha

2008-12-09 @ 19:24:02
URL: http://fredrikaastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0