Hate to bore you but..

Svenskaprovet är över o nu har jag bara 3 prov kvar, najsnajsnajs. Tyska imorgon, matte på fredag o sen fysik (:OOOO) på måndag. Måste iofs läsa på lite kemi också som vi komemr ha oförberett quiz på någon dag, gulligt va? Nu ska jag iaf plugga tyska, kör samma plugg som förra året: skriva en text om mig själv (är inte det standardfrågan för alla nybörjarkurser i språk?) o träna lite Die, Das, Der. O sen om jag är riktigt duktig så ska jag skriva en engelskanovell också o kanske börja på kemilabben som ska in på måndag? Taha som om jag är duktig?


Kommentarer
Postat av: Josefin

Usch, är glad att jag slipper det där :P

Själv går man ju sista dagen i skolan innan jul på tisdag (för övrigt bara en halvdag) tihi :)

Älskar dig<3<3<3

2008-12-11 @ 23:32:22
URL: http://josefinaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0