Ikea in maj hart

Sydde ett kuddfodral idag :), rosa satin. Cutecutecute! Spenatsoppa till lunch o sen kom mamma hem o meddelade att hon skulle till Ikea, så jag hängde på. Blev en hel del grunks ändå, 10 st lådor, sjalhängare (geeky? I know. Men det behövs..), sorteringsmoj till byrån, pläd, en Pokal-mugg, nån skål o doftljus (med dofterna: kanelbulle, någon slags vaniljjkaka och sist kladdkaka. MUMS!) Dessutom gick allting bra med farmor :)




Satt o skruvade ihop alla 10 lådor när vi kom hem o har nu även fyllt med med pyjamasar o diverse grunks. En pyjamas/låda typ. Thai till middag, käkade någon nudelwok, degade lite o sen stack jag ut o joggade så nu har jag joggat 8 km igen. Feels good, även om jag är rätt slut nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0