Berwaldhallen o fysik..

Skoldag 3 avklarad. Några hundra to go ;) Började 09.20 o då skulle vi vara i nåt Berwaldhallen, Mr Powers hade sagt att det var något som hade med musik att göra.. Okej? När i kom dit så sa någon som satt bakom mig att det var en dokumentär, suck. Den var rätt bra, förutom bakgrundsmusiken som fick mig att somna även fast jag ansträngde mig som tusan för att försöka!

Sen var det stressa sig tillbaka till skolan för lunch o sen en lektion fysik. Virrigaste lektionen någonsin, läraren verkade allmänt förvirrad. Babblade på som tusan om jag vet inte vad.. Hoppas det blir bättre för är man van vid min kemi-lärares lektioner när det gäler science så kan man definitivt INTE lära sig något av det där.. Sn var det hem o sen dess har jag grejjat med albumet o Tildurts komopisar har vart här o provat skor (note that de hör av sig till mig ang. skor för att de vet att jag har så många:S) Och håll med mig om att man icke kan ha på sig en knallrosa, superkort, supertajt klänning med ryggurringning i typ satin(-aktigt tyg) på sin konfirmation. Min syster alltså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0