Klippt mig!

Sååå, hittade inga skor i Solna igår,blir till att ringa runt lite imorgon.. Blev en bikini och lite pysselsaker däremot. Har nämligen stora planer inför ett bröllop som jag inte kan gå på ;D. Sen så var det i ilfart hemåt i regnet för att åka iväg o ta sista sprutan med Gardasil. Så nu var det klart också :) dessutom fick jag titta när hon tog den så allt gick bra :).


Jag - Kan jag få titta?
Sköterskan - Va?
Jag - Kan jag få titta när du ger sprutan, annars blir jag nervös o spänner mig...
Sköterskan - Jaha.. Jag skulle ju kunna ta den snett nedifrån, men jag har aldrig testat det..
Jag - Äh, kör på!
 

Har ju så svårt för när jag inte får titta (nyfiken i en strut) medan de sticker in sprutan. Första gången höll sköterskan för (man måste tydligen göra det för att den måste sättas in på ett spec sett) men sen dess så säger jag alltid till innan. Är man knölig så är man. Kvällen spenderades i soffan och i lillsis rum för att hon har dragit iväg på konfaläger nu. Hon satt iaf o spelade gitarr för mig, me like!

Idag var det iväg till farmor vid 12-snåret (efter att jag kramat äckligt mkt på lillsis). Käkade lunch med henne och sen ägnade vi ca 2 timmar framför datorn. Hon har nu fått en mail o jag har ännu en gång förklarat skillnaden mellan mappar och dokument. Haha söt-farmor! Hennes läxa tills nästa gång är iaf att lägga till kontakter i kontaktboken och skicka iväg ett mail.

Sen var det in till stan för att hitta någonstans att klippa mig. Blev på Baresso på Scheelegatan. Fick tid vid 3 o hann iväg o kolla på skolblock o köpa plåster (med Batman på) innan. Klippningen gick snabbt och jag frågade massa saker som vanligt. Klippte topparna ca 1dm och det känns ju såklart men är rätt nöjd atm. Annars brukar jag vara missnöjd och ha tagit hand om frisyren med egna händer vid det här laget..



Innan och efter.

Tog en buss till Fridhemsplan o sen tuben till city där jag mötte Becka. Sötnosen har jobbat hela sommaren o har inte träffat henne sen skolavslutningen. SÅÅÅ MYSIGT att träffa henne igen även fast hon inte ska gå i vår klass efter hösten. Vi satte oss iaf på Caféet innanför TopShop o snackade i ett par timmar. Det enda som var mindre lyckat är att hon kämpar för syd på fredag.. Hmmm...

Kommentarer
Postat av: Maggie Grace

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.

2009-12-04 @ 08:22:47
URL: http://maggie-grace.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0