Men lilla farmor då..

Så var jättemysigt hos mormor o morfar. God mat, god tårta. Som vanligt alltså;). Joppe o Ninna var ALL OVER the place, mysig kväll faktist o jag o Nea kom överens om att vi ska försöka tröna yoga tsm. Haha får väl se hur det går med det;)) Sen när jag kom hem vid 10 så stack jag ut o jogga, för första gången någonsin sprang jag 4km rätt av, stannade inte en sekund. Sååååå stolt! :D


Min joggingtur var nääästan lika fin o solig;)



Enda jobbiga var att lilla farmor ringde o berättade glatt att hon låg på St Görans för observation för hennes blodtryck var alldeles för högt o blabla. Men hon verkade nöjd ändå, sa att alla var jättetrevliga o berättade om att hon minsann hade fått lax med potatismos till middag. Sen frågade hon massa frågor om sin mail, haha härligt att höra sånt för då vet man att hon mår relativt bra ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0