Lördags

Så i lördags var det först in till Vby för att köpa Tildurts present, blev faktist riktigt bra! Fin ask o hela grejen :), har precis fixat ett kort också. Muy bien Elsa! Sen var det hem o sminka mig lite o iväg till sjukhuset o hälsa på farmor. Hon blev väldans glad tror jag :) Sken upp gjorde hon iaf. Så hade vi med oss daim o jag hade slängt med en liten hårborste som hon glatt tog emot :)

Sen släppte pappa mig på typ blåa linjen :S In till stan, gick lite i affärer o sen mötte jag upp Ragnurt o käkade på Tacobar. Sen promenerade vi ner till Kungsan. Innan hade jg snackat med Malin, hon skulle också in men var sen :/. JAg o Ragna hamnade iaf sjukt långt fram. Den lilla smidiga jäkeln hade dessutom flipflops.. Smartsmart! 

Sjukt mkt folk, flest...turkar. Eller asså inte i turkar, men utlänningar. Har ingenting emot utlänningar överhuvudtaget (kolla bara på vilken klass jag valt att gå i :D), men de var något extremt. Alla dessa skulle "bilda ring" mitt i skiten, slog sig fram, armbågades, bråkade och höll på. Sa åt dem att de inte kan hålla på sådär att de kommer ha ihjäl någon o de garvade åt mig. Ragna muttrade något o jag skrek att jag skulle fan döda dem efteråt (typiskt mig att skrika det till en kille på 2m..)

Synd att det ska vara så för jag hatar att dömma folk, tur var så fanns det så många trevliga utlänningar också, men inte är det dem jag kommer ihåg efter den kvällen? Suck. Stoppade ett bråk iaf, stolt! Två killar började knuffas o såg ut att börja slåss vilken sekund som  helst. Därimellan stod jag o Ragna så vi typ "det är inte värt det, det är inte värt det!!". Ragna and Elsa save the day;)

Flo-Rida var bra, men bara låten Low.. De andra var typ allmänt b o ingen hade hört dem innan.. Low dansade jag o Ragna hela låten igenom, taha Ragna med sin röv tryckt mot en söt kille;). Så gick med honom o hans polare ut ur folkmassan, han fick Ragnas nr o sen drog vi till Donken o käkade glass. Mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0