Igår var ...

Igår var det alltså stress som stod på programmet, vid halv 3 kom farmor över och då skulle jag vara färdig. Gick rätt bra faktist, fick dra ner på sminket för att jag inte hade tid menmen.. Sjukt stolt över att jag lyckades slå ner mitt skåp också! In i kyrkan och själv konfirmationen var rätt seg. Matilda sjöng däremot JÄTTEFINT, hela släkten var chockad över hur bra hon kan sjunga. Jess, that's my sis! Ska fixa upp en film sen!

Jag filmade nästan hela konfirmationen, rätt segt till och från. Plus att jag var den enda som stod upp o filmade, pinsam? Check. Efter det åkte vi hem till oss, Matilda öppnade presenter, hon blev faktist glad för armbandet :) Blev ju ett Thomas Sabo armband med en berlock (från TS den med) i form av ett par handcuffs. Haha, fint var det iaf! Paj till middag o sen gick jag, Joppe o Ninna upp o ritade lite. Joppe försökte däremot hela tiden flika in att han ville spela bilspel. Icke sa nicke!

Sen var det ner o sätta på sig partyhattarna med texten "Signe 75" som jag fixat. Så sjöng för henne (hela släkten alltså iklädda partyhattar) Hon skrattade o sen fick hon ett jättefint pärlhalsband av alla mamma+hennes systrar. Tårtan var sjuuuukt god men åt ALLDELES för mkt.. SLäkten var kvar till typ 8 o sen droppade de av. Så vid halv 9 satt jag på cykeln påväg hem till T&C där RAgna satt barnvakt åt dem.

Asså att se C komma springandes med den minen när man öppnar dörren är verkligen så roligt. Sen kom hon springandes för att ge mig en kram;) Sötnosen då! Så vi kollade på tv o busade. Mycket bus, haha speciellt när jag täntke att jag skulle få C att somna slutade med att vi busade som tusan i hennes säng. Sötunge alltså. T var på rätt ok humör, hon brukar ju vara mindre rolig att handskas med till och från men hon var riktigt snäll. Kunde dock ha ändrats när jag tyckte att hon kunde äta av tomaten som C bara tagit en tugga på.. T fick som hon ville den gången faktist..

Så när Ragna gick för att lägga T sprang C iväg in i sitt rum. Gick efter o hittade henne i sängen. Helt plötsligt ville hon sova;) Så la henne men tyckte hon låg vaken så länge så gick in o frågade om hon ville byta blöjan innan hon somnade. Så bytta blöja o borstade tänderna på henne o sen fick hon också sova. Jag o Ragnurt kollade på Moulin Rouge o sen när den var slut "kollade vi" (jag sov) på OS i typ simhopp? O sen var det pingis.. Morföräldrarna kom hem o vi cyklade iväg på min cykel till Ängbyplan. Dock insåg jag att jag har punka på framdäcket, någon jävlen har skruvat av ventilen på den när den stod vid Islands. FU...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0