Missed you honey!

Fick en välbehövd paus i mitt klipp o klistrande. Gick ut på promenad med min älskling Izabelle o hennes Blue. Väldigt mysigt faktist, vi pratade om allt möjligt, mest om vad jag ska göra med min jobbiga lillasyster iofs. Hon better start behaving 'cause I got her a REALLY nice gift for tomorrow... Har iaf gömt hennes klänning som hon funderade på att ha på sig, funderar starkt på att slå in den o ge henne den imorgon.. Iaf, Izabelle hade sån jäkla pli på Blue så det var inte sant! Haha har aldrig sett en så väldresserad hund ;) Hon kommer förmodligen över på söndag också för att äta rester av typ tårta som jag hoppas(a) blir över imorgon ;)


Japp hon kommer slå mig men jag tkr ändå hon är söt!
Update:Hon lovade att inte slå mig bara jag tog bort bilden -.-


Kommentarer
Postat av: Izabelle

snälla snälla snälla ta bort? jag ber dig! lovar att inte slå dig, ta bara bort den!

2008-08-23 @ 09:58:39
URL: http://izabelles.tk
Postat av: Elsa

Så?

2008-08-23 @ 12:22:42
URL: http://minipinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0