Smyckesförvaring

Gårdagen var väldans seg. Har städat lite i rummet o insåg att jag måste göra något åt min smyckesförvaring. Har alla smycken i massa färgglada askar just nu. Antingen ska jag måla alla askarna vita o lacka dit typ bokmärken på locket eller så får jag köpa nytt. Men har så extremt mkt smycken så jag vet inte riktigt hur det kommer gå.. Har ju ett ställe där jag har alla mina äkta smycken (=guld, silver och pärlor) så det behöver jag inte oroa mig för iaf :) Dessutom har jag sjukt mkt smycken hängandes på min hylla..



Men sen så drog jag in till stan för att träffa Erik o hans polare Oliver. Sen var det hem till Erik för o dega o sen såg vi på film. Först halva "The bucket list", sen "Airplane" och till sist såg vi klart "The bucket list". Blev överdrivet sent, är inte gjord för att vara uppe länge! Sov på deras mysiga soffa iklädd Eriks långkalsonger o en t-shirt (en typ överdrivet mjuk sådan), ibland är man bra snygg!

Upp vid 11 'imorse' o försökte väcka Erik. My ass heller. Han sov vidare, trots att jag slog på honom med kuddar, läste gåtor, pratade, kittlade, nöp, slog osv... Gick in till Johan ist som faktist var någorlunda mer vaken. Så käkade frukost med Johan (som om Erik tänkte gå upp efter min morgontortyr för att göra mig frukost ;p). Erik vaknade iaf till vid 1 så vi såg "Juno" som faktist var rätt dålig.. Oliver got my hopes up.. Sen var det hemåt med snabbstopp på Hemköp i Mörby (in, handla och ut på 3 min).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0