Sovmorgon o ny väska :)

Igår hade jag återigen sovmorgon, dock till tio i tio ist. Började med svenska, seg lektion som vanligt, classtime gjorde vi inget spec. o sen var det lunch. Käkade o sen kilade vi till Ica där jag köpte Gifflar, haha helt sjukt beroende just nu.. Matten efter lunch gick rätt ok, satt med min lilla rosa bebis (empäträn). Efter matten slutade typ alla, men jag hade tyska. Har rätt roligt på lektionerna faktist, de går fort förbi o dessutom kan jag allt som vi går igenom.


Min lilla rosa bebis


Mötte upp Ragnurt o så åkte vi till Gärdet för att kolla väskor, och som ni ser under så hittade jag ju självklart en söt en.Sen var det hemåt. Dock hann jag o Ragnurt planera massa inför lördag på tuben, tror det kommer bli asnajs men vi får se ;). Väl hemma käkade vi o sen pluggade jag spanska, o när det var klart så var jag så duktig att jag stack ut o sprang. I regnet. Kanske inte en av mina klurigaste idéer menmen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0