"söt valross"

Sådär nu är jag hemma i Bromma igen. Som jag skrev var gårkvällen händelserik. Åkte iväg till Ragna vid typ 4, som by then var lite lagom låg o gnällig (inget som inte en mörk chokladkaka kan bota). Jag sminkade oss (jess, fick fria tyglar ang Ragnas makeup ;D) o så lagade Ragna iordning lax till oss. Nicole och hennes kompis V droppade in runt 9-tiden. Nån halvtimma eftre gick jag o hämtade Roy o Felix medan Ragnurt hämtade Erik, Mark o Oliver vid tuben.

Naths o Mathilda kom sen också, kul att träffa dem :). Ses ju typ alltid när det är saker på gång inne i stan ;D. Vi dansade, snackade o hade allmänt trevligt faktist. Mysigt. Vissa hade dock lite mysigare än andra som jag tror de ångrar idag menmen. Lillsis skulle ha kommit med sina polare men de bangade, ist så smsade hon något i stil med:

"Elsa är du packad?!"
"Nej, jag har stil."
"Meh, du är ju aldrig såhär trevlig annars?"


Tack för den! Någon gång vid 12 insåg jag att toan hade vart låst lite väl länge o att V var borta. Min conclusion: Hon måste ha däckat på toan. Så jag o Ragna lyckades låsa upp utifrån o ta oss in. Där satt stackaren o spydde. Mys. Hon däckade dock strax därefter i Ragnas mammas säng. Haha (misstänker fan att hon däckat inne på toan också, för hon kom inte ihåg ett piss ifrån det förrän jag o Ragna kom in -.-')

Jag o Ragnurt följde DaGy gänget, Naths o Mathilda ner till tuben o sen när vi väl kom tillbaka hem till Ragna var bara Nicole o V kvar. Jag diskade alla glas o så fixade vi iordning typ allt innan vi gick o la oss. Perfa. Vaknade till imorse av att någon var uppe vid 6 o tassade (tydligen V som spydde igen) o sen gick jag upp vid 9. V fortsatte spy typ hela morgonen. Kul.. Drog därifrån runt 11 o här hemma har jag bar degat o segat. Fryser som bar den, tänkte sticka ut p springa men är alldeles för trött än så länge..

Kommentarer
Postat av: fredrika

TJIHU, ELS PÅ FEST!

2008-09-01 @ 20:15:37
URL: http://fredrikaastrom.blogg.se/
Postat av: Elsa

Tjihu! -.-'

2008-09-10 @ 17:24:53
URL: http://minipinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0