Pride och nattsällskap!

Så i lördags var jag, lillsis, Naths, Naths kompis Mathilda, Piips o Piips polare Lina på Pride o kollade. Lite svårt att få alla till samma plats först, Naths som var feg som vanligt<3) Vi hade sjukt kul, Piips ägde mig i att få gratissaker ;) (kan ha vart de där 4 mer:en som sabbade väskan?;P). Dessutom fick hon tag på en ros som hon sedan gav bort till en  snygg bög. Hon sprang rätt in i paraden o stack fram den röda rosen o kramade honom. Haha Piips alltså.. Sen hittade jag självklart en bild där han går o håller i hennes ros, haha ;)



 Iaf så stod vi o kollade där i regnet, var inte så farligt ändå, alla runtomkring hade paraplyer så ;). Såg dessutom min gamla tyskalärarinna, tror ni inte att man blir nervös då eller ;)? Men sen när paraden var slut kunde vi ju inte nöja oss med det. Vi trodde att alla skulle samlas i Kungsan. Men icke. 

Men i Kungsan mötte vi upp paraden igen så vi kom på att vi skulle hoppa in i tåget. Sagt och gjort, jag fick ta ledningen dock för att de andra var för rädda för att skämma ut sig -.- Vi hamnade iaf bakom bästa vagnen, typ tema vinter! Var typ 4 pers som dansade och sen någon med brudklänning i mitten. Favoriten var helt klart den blonda killen! Haha vi hade iaf skitroligt, dansade med hela vägen till slussen i regn blandat med skum som vagnen sprayade ut. Mitt supervälfönade hår (hade haft i extremt mkt grunks i det '-.-) Vi gick alla åt olika håll o JAg o Tilds råkade hamna på Belle shoes. Ett par soeta ballerinor fick följa med iaf!


Matchar min väska perfekt;)

Så var det hem o ojja sig över träningsvärken från min joggingtur.. Dagen därpå hade lillsis lite kris så jag tvingade med henne in till stan för att tröst-shoppa. Snuttan då.. Iaf jag köpte mest som vanligt -.- blir alltid så när någon annan ska tröstshoppa.. Vi mötte iaf upp Piips som hade min sjal o så gick vi o köpte mig en liten söt rosa mp3. Hittade en väska på Wedins dessutom, perfekt till skolan! Några trosor från TopShop bidde det visst också.. Sen var det lunch på Tacobar, o när vi väl hade ätit upp så såg jag Piips storasyster (och därmed min o lillsis' kusin) Linnea komma gåendes så jag sprang ut o hoppade rätt ut framför henne o hennes kompis som blev skräckslagen :]

Väska :)


Trosor från Topshop 


De joinade oss så satt vi o snackade lite ett tag, sen skulle de till någon musikaffär o vi skulle till Cubus. Köpte ännu mer trosor o ett underklädslinne från Sloggi. Har redan de matchande trosorna så var tvungen! Piipen följde med oss hem sen för att käka middag. Mys. Klockan blev mkt så Piips sov här. Men först blev det en liten sväng till el Donk o käkade glass. Hon o lillsis drack dessutom kaffe hela kvällen(natten), gissa om de var hyper?


Sloggitrosor i modellen "Hothips"


Sloggi-linne

Så gjordes det planer inför fredagen! Vi har nu massa hemliga vapen! mowahaha. Idag drog vi in till stan efter en seg morgon som innehöll allt från Sodoku till basket med docka som boll o papperskorg som korg. Piips satte dock stopp för den leken då hon missade sopen o ist träffade rätt ner i diskhon med smutsig disk... Hahahah... Så i stan blev det lite småshopping. Köpte en klänning, massa vattenpistoler o hårlotion. Hittade desstum en skitsnygg klänning till Matilda! Var nedsatt till 49 kr pga ett litet hål som jag fixade när jag kom hem :)


Luktar gott o söt flaska iaf


Om jag vore ni så skulle jag vara rädd nu ;P!!!


Nu är Melinda här o ska tydligen sova här. Imorgon blir det nog shopping igen tror jag.. Näre men hittade skitsnygga skor idag som jag vill ha men de fanns inte i min strl så kanske ska till Solna? Maybemaybe. Kanske ska höra med Emelie? EMELIE OM DU LÄSER, RING MIG!!!<3

Kommentarer
Postat av: Agge

Fina grejer.;)

2008-08-05 @ 19:25:20
URL: http://agge1.blogg.se/
Postat av: Hugosilje

Very well done. I enjoyed the site.

2010-04-16 @ 15:11:00
URL: http://hugosilje.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0