Posten, där jag hänger om dagarna..

Ingen sovmorgon idag alltså. Gick rätt bra att gå upp ändå, lite segt och kallt men annars helt ok. Började med 80 min spanska som gick rätt fort, Emelie var med då hennes "Design" var inställd. Sen så var det engelska som var allmänt seg, gjorde typ ingenting, gick o hämtade o registrerade böcker o sen läste vi om någon kung av Uruk.. Till lunch var det fiskgratäng=blä. Men jag käkade det ändå! *Stolt*

Svenskan var rätt seg, snackade om renässansen o Don Quijote. Efter det var det karnevalplanering. Till slut kom alla 3 klasser (jess, vi kör EN1a, EN2a o EN3a tsm i år) fram till att vi ska köra på Super Mario. Treorna tyckte vi skulle ha "Guitar Hero" =  vi skulle klä ut oss till de olika färgerna från spelet o så skulle en del ta med dig själva gitarren. Suck vad tråkigt... Iaf jag ska vara Peach, bwah!

Påväg hem hoppade jag av vid Blatteberg för att skicka iväg ett brev i videobutiken. Sen tog jag en promenad hem, när jag kom hem så insåg jag att jag precis fått ett avi från posten. Suck.. Pluggade lite kemi osv o sen gick jag, min nya väska o mina nya stövlar iväg till Postgrunket igen. Hämtade ut ett par paket o har redan slitit upp dem. Mkt najs, fixar fram bilder sen.. Sen fick jag ett samtal med en fråga om det var ok att de kanske tar med en bild på mig i nästa KMKnytt. Taha, så ser ni en blond tjej med solbrillor så är det jag;)

Kommentarer
Postat av: fredrika

KMK nytt?

2008-08-27 @ 21:01:28
URL: http://fredrikaastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0