Montag

Idag hade jag ist sovmorgon till 11:20. Me like! Kommer typ ha det hela året, najsnajsnajs. Började med fysik där vår lärare för tredje gången gick igenom längdenheter och andra units. Suck.. Sen var det lunch, käkade o sen säljde jag med lilla Ragnurt o köpte kaffe. Kemin var rätt rolig faktist, känns som att jag kommer uppskatta hans lektioner mkt mer nu när jag vet att jag bara kommer ha honom i ett halvår till...

Sen var det rast på 40 min så jag drog med mig Emelie o kilade iväg till Västermalmgallerian där jag köpte block på Gallerix, så nu matchar alla mina block. Rosa med medaljonger på.. Hann även med att kolla på lite underkläder (surprisesurprise) Spanskan var rätt seg, gjorde rätt tråkiga saker men på något sätt så gick den förbi rätt snabbt. Dessutom har jag pratat sjukt mkt med han nya snubben i våran klass. Dicksam, gick på 6års med honom faktist ;D


så nu har jag 10 st sådana block..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0