Hej farmor!

Sovmorgon imorse o jag vaknade innan väckarklockan så gick upp o vattnade blommor o rensade upp smutskläder i mitt rum. Började skolan med engelska som var rätt lärorik faktist. Läste någon skum dikt om Batman som var rätt rolig faktist.


BatPoem:

Take me back to Gotham City
Batman
Take me where the girls are pretty
Batman


All those damsels in distress
Half-undressed or even less
The BatPill makes 'em all say Yes
Batman


Help us out in Vietnam
Batman
Help us drop that BatNapalm
Batman

Help us bomb those jungle towns
Spreading pain and death around
Coke 'n Candy wins 'em round
Batman

Help us smash the Vietcong
Batman
Help us show them that they're wrong
Batman

Help us spread Democracy
Get them high on L.S.D.
Make them just like you and me
Batman


Show me what I have to do
Batman
Cause I want to be like you
Batman

Flash your Batsign over Lime street
Batmobiles down every crime street
Happy Batday that's when I'll meet
Batman


Haha aja iaf, sen var det matte som var rätt svår faktist. Käkade lunch i skolan, hamburgare, o sen följde jag med Emelie o Nicole till Åhléns där Too Faced stod sminkade gratis. Så jag fick en skitsnygg sminkning som jag kilade iväg med till farmor för att hjälpa henne med datan. Ändrade all text så den blev större o trollade lite med inställningarna ;). Sen hem o slöa. Härligt!


Gotta love make up

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0