Donnerstag?

Palla, har huvudvärk idag igen.. Hade tyska första lektionen imorse som faktist gick riktigt bra. Lär mig lite nytt varje lektion faktist även om det mest är repetition. Sen hade vi matte, hade en liten tävling med ekvationer som faktist var rätt rolig och lärorik. Underligtunderligt. Lunchen var blä, korvstroganoff så jag tog något vegetariskt guck..

Kemin var ok, jag lyckades svara rätt på en fråga i labb-grejet så nu kommer jag känna mig stolt i en vecka eller nåt. Haha näe men var typ bara jag som hade tänkt på det sättet så jag kände mig übersmart där ett tag. Taha. Fysiken var seeeg, somv anligt gick han igenom samma sak som han har gjort på föregående lektioner o börjar få lite ångest över att jag inte lär mig någonting tom.

Efter så kilade jag in på Åhlens o sedan iväg till den lilla blomkiosken. Blev en jättefin bukett till farmor som fyller år idag. Så ska jag fixa ihop ett kort till henne också så blir hon säkert muy alegre. Tah. Spanska. Sen så var det in till SL-centret o bytte in kortet mot pengar. Najs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0