Urkturkpåburk

HAha idag var alltså min böldag. Matte första lektionen, fick tillbaka matteproven. Bölade såklart eftersom jag är en MES, kollade dock inte på provet förrän jag var hemma.. Iaf, så jag bölade o var allmänt bitchig. Med andra ord som vanligt när jag är sur o ledsen, synd om min klass dock, de är inte som 9f, som bara fick det att sluta. De här ska dalta med mig o då blir jag bara sur o drar ist. Jaja..

Engelskan var väl ok, läste igenom manuset, triiiist. Lunchen var sådär, satt med killarna :). Rätt skönt då tjejerna alltid daltar, medan killar tkr sådant är awkward så de bara bortser från det :), låtsas som det regnar;). Svenskan var seg, menmen, tror att jag var rätt aktiv för en gångs skull?

Ingen classtime, satt i aulan ist, något tråk om vad som är kränkning osv.. kemin var rätt lätt för en gångs skull, najsnajs. Sen for jag o Emelie till Vby. Bidde en ögonbrynspenna från HM, ett nagellack (Rodeo Drive no2), Hot Curl ifrån L´oréal och sedan en liten hjärtformad fickspegel att ha i väskan, cute! Mamma skjutsade mig från Ängbyp sen också så jag slapp gå i blasket :D

Kommentarer
Postat av: Mahjong Games

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2010-01-13 @ 08:26:39
URL: http://mahjong-games.tk01.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0