Ungrare (?), hämtning och Blackebergsparken

Idag började med med SoSc som vanligt, fast idag var det studenter ifrån Ungern med oss. Jag var iaf sjukt trevlig o pratade med henne om allt från shoppingtips till skolan typ. Sen var det spanska, nationella prata-provet. Läskigt, men gick väl helt ok antar jag. Lunchen=Pannkakor=Glad Elsa. Mumma. Efter var det helvetteskemi, fick planera en labb, tänker inte gå in närmare på det där....

Bilden fick jag för en gångs skull någonting gjort, målade klart min romantiska bild och började på två andra övningar. Sen var det iväg till dagis o hämta T&C. T såg glad ut när jag kom, de var utomhus så gick rätt fort att komma iväg. Vi åkte hela vägen till Islandtorget (T: Iiiiiislandet) och gick till Blackebergsparken. De lekta o hade sig, jag satt med dem i sandlådan o hela grejen. Där var vi till typ kvart över 5 då jag mutade med dem hemåt.

image248
Jess, klart att man är med och leker, här sitter jag i båten medan T kör. Den lilla i bakgrunden är dock C.


De hade verkligen jätteroligt, dessutom har C lärt sig säga "Lelsa", haha o T kallar mig ju sedan tidigare för "Helsa". Så åkte hem, fixade lite frukt o slog på Bolibompa. När Bolibompa var slut kom deras föräldrar hem, så jag stack ett tag efter det. T blev gnällig när föräldrarna kom o skrek o hade sig, menmen. C blir bara gulligare o gulligare, om man säger "kan d säga X" så upprepar hon ordet. Hahha SÖT!

Kommentarer
Postat av: Elsa

Åh, såpass?? Var då någonstans? Nåt bra :)?

2008-04-22 @ 18:50:11
URL: http://www.kamomill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0