Tjolahopp

Idag var det matte först, jag satt mest och jävlades med vår allas kära Ragnurt. Haha Ragna är rolig, right;)? Sen så var det engelska, vi håller ju på med pjäsen och jag ska hjälpa till med kostymer osv. Så vi stack till HEmtex o Indiska för att kolla tyger och sånt till pjäsen. Jag köpte ett par skor, 25 kr. Ragnurt slog på stort, 4 par för 100 kr. Najs, sen blev det även 3 tunikor till pjäsen. Haha dessutom har vi fixat ett par clownbyxor till Farre också, sjukt bra. Alla skämdes dock över mig när jag frågade...

Vi hade iaf med oss de tre flickorna från Ungern till Västermalmsgallerian. Två av dem satte sig ned medan vi sprang omkring och den tredje hängde med oss. En av dem var rätt otrevlig faktist. Tänkte att jag skulle vara snäll så jag väntade in dem o snackade med dem, och sen börjar de snacka på sitt språk mitt infront of me. Najs hörni, verkligen!

Lunchen var ok, förutom att Ungrarna var sjukt tysta, menmen. Sen var det dags för svenskaprov. Slussade iväg ungrarna och sen var det iväg till datasalen. Var skriva en text om diverse ämnen. Max 2 sidor, fast slug som man är lyckades jag kondensera min text så jag fick in lite extra;). Classtime, inget spec. kul. Sen var det ut i solen, killarna spelade sitt knäppa sparka på varandra-fotboll.. Suck

In för kemi, fick tillbaka proven och sen gick vi igenom dem.. Kollade dock inte på mitt förrän påvägen hem. Är iaf sjukt nöjd med resultatet :D. sen var det ut i solen ännu en gång, satt o kollade lite när killarna spelade fotboll o sen stack jag, Emelie och Anna till Donken. Köpte glass o paj och gick o satte oss i parken vid polishuset. Härligt! Sen var det hemåt :)


Kommentarer
Postat av: Kids Games

This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.

2010-01-25 @ 08:47:23
URL: http://kids-games.tk01.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0