TGIF

Stressig dag. Först när jag gick upp fixade jag mig o lagade makaroner o köttebullar.. Började med Social, vi fick göra en tidslinje för mellanöstern, lagom roligt.. Sen var det panik iväg till Eriksdalsbadet. Fick trampa vatten i 10 min, rädda en kompis, 200m o sen hämta en docka på botten. Mes som jag var höll jag på att börja grina när jag skulle hämta dockan, allt jag kunde komma ihåg var hur ont det brukar göra i mina öron. Menmen.. Fixade det.

Sen var det panik, in i duschen, tvätta håret. Insåg att det inte fanns något uttag i vårt omklädningsrum så fick kuta iväg till ett annat o föna håret  osvosv. Halvsprang till tbanan o från tbanan. Hann precis, fick käka mina makaroner o köttebullar på mattelektionen... Sen var det till att vänta i en timma för att skriva svenskaprov. Övertalade Babak om att han inte skulle klippa sig också :)

Svenskaprovet skrevs på typ 10 min o sen bar det av till Vby. Tåls att nämna att mina no-lifers till klasskamrater fortf. var kvar i skolan, haha love u anyway!! Jossan joinade o sen mötte vi Linn vid Fridhemsplan. Vi åkte o mötte den lilla i Vby. Gick runt lite, jag köpte en söt rosa klänning o nagellack. Sen så blev det MCDonk, ofc. Izbel o jag i ett nötskal ;):P

image232
Min grymt söta tröja som jag har tack vare en liten pissa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0