TGIF

Så idag var det först Social, höll på med middle east, uurk, är så jäkla o-insatt i det där..  Och nu ska vi skriva en artikel om det. Aja, det lär väl fungera tror jag. Sen var det gympa, ergonomi, så jävla tråkigt.. "Hur man ska lyfta", suuuuuck! Lunchen var helt ok, tacos. Matten var lång och tråkig, matteprovet gick ju som sagt inge bra alls, har tänkt igenom flera av frågorna o insett att jag lyckades få fel svar. Bajsbajsbajs

Iaf, sen åkter jag o Nic till stan o träffade min lilla älsklings-Izabelle. Fick jordens största kram :). Iaf, köpte lite rosa söta toffsar, och Izabelle också ;). Erik joinade, käkade glass på donken o sen stack Izabelle hem :(, menmen, får se till att träffas lite oftare bara. Nu har hon en massa inlämningar, men nästa vecka kanske hon är lite friare;)?

Aja, Hon stack som sagt o jag o Erik gick till NK, han köpte någon deo o sen tvingade jag med honom in på Gina Tricot. Hittade sjukt mkt smycken på rea :S. Blev två st collier/choker-halsband i strass, 3 radiga, sötsötsöt. Sen så ett par örhängen med en liten hjärtformad "klocka" med en liten visare som jag peka på både "yes" och "no". 4-radigt, jättelångt pärlhalsband, tror dock att större delen av dem ska kapas o göras till kortare halsband o armband. Ett halsband med två kedjor, med ett litet hjärta på ena, och sen den längre kedjan med ett större hjärta.  Sock ska det kapas o fixas lite på. Sen till sist blev det en bikini-överdel också, har redan en sån, men detta i en annan strl.

Sen gick jag o Erik omkring lite, satt en stund på donken (igen) o tog en latte (mwaha, jag hade ju en gratis latte;D). Blev intvingad på Armani-butiken, as usual o sen var det till NK o sniffa parfymer. Erik köpte något guck till håret o sen var det hemåt :). Satt o degade en stund o sedan iväg till en restaurang med farmor och familjen. "Kalaset" hette den, sjukt god mat, men hjälp vad mätt jag är nu..

Kommentarer
Postat av: Brageleila

I really appreciate your website. An interesting website with an interesting design. A lot of interesting info. Thanks.

2009-02-20 @ 09:55:50
URL: http://brageleila.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0