Superduperungarna

Måndagen 14 april kl. 21:00 tänder vi ett ljus i vårt fönster för Engla och hennes familj. Sprid detta vidare så att så många fönster som möjligt får lysa för Engla ikväll som ett manifest mot att vi inte tolererar våld mot barn, unga och medmänniskor i överlag i vårt samhälle!

Jag ska tända ett par ljus om en liten stund.. Men först ska jag berätta om min härliga dag. Social var rolig, vi fick hålla på med våra tidslinjer, vår linje=ett spel.. Blev iaf klara med det, sen var det spanska, satt mest o övade inför nationella som äger rum på ons.. Aja, bör väl funka.. Lunchen var sådär men gick ner..

Lunchrasten var rätt lång, så satt o kollade på när Babak, Daniel, Simeon o co. spelade in deras film. Kemin var extremt jobbig, inte pga det vi lärde oss, utan det att mn klass ägnade typ 40 min åt att bestämma ett datum för nästa prov. Suuuck... Bilden var tråkig, i slutet ringde vår allas lilla Nic o grina. Hon har ju dragit ut en tand, är lite avundsjuk för att hennes tänder kommer bli så grymt fina :/.

Sen gick jag iväg för att hämta T&C. Gick jättebra, T såg jätteglad ut när hon såg mig o C kom springades med jordens smile och garv :). Så först plockade vi lite blommor (dvs 2st...), sen gick vi vidare till en bollplan där vi jagade omkring efter tennisbollar i typ 20 min, haha.. När de tröttnat på det var det mata ankor, dock kom det så mkt fiskmåsar så T blev rädd..

Vi tog en promenad till Thorildsplan och sedan tunnelbana o buss hem till dem. Båda två var urgulliga hela tiden, inget tjafs alls! Sen när vi kom hem var båda föräldrarna hemma, så mamma S bjöd på fruktsallad och kaffe. Jag lekte med dem tills de skulle sova ungefär. C hade en liten period precis innan hon fick välling då hon vara skrek o bölade, menmen..

T säger numera "Elsa" ibland istället för "Hälsa" som jag brukar heta.. T.o.m. lilla C säger "Ela", haha söt! Sen när jag skulle gå så hade vi kramats hej då, jag ar gått ut genom dörren så kommer T springandes "Du glömde pussen!!!!!!" så fick jag mig en härlig snorig puss o sen fick jag gå ;). Haha näe men T var verkligen jätteglad idag, skönt! Och lyckades byta världens äckligaste blöja på C utan att hon började grina :O.. Men nu ska jag tända ljus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0