Smart-looking here I come!

Najs, jag ska få glasögon :). Alla som känner mig vet ju att jag faktist har velat ha det en tid, för att jag ser smart ut i det. Dock behöver jag bara ha dem när jag kör bil typ (övningsköra u know), fast behöver inte ha dem jämt, kommer liksom inte stå att jag måste ha glasögon på körkortet vilket är sjukt bra! Iaf, eftersom jag inte får ha dem så ofta tänkte jag mig något markant, några bågar som faktist syns litegrand. Så just nu är jag mest inne på plastbågar i svart. Har lånat hem 6 par glasögon, kanske kommer bilder om man har tur ;) Haha Nics comment: "jag kan faktist tänka mig dig i ett bar snygga dyra designer-bågar" Haha tackar man ju inte nej till iofs;)

Kommentarer
Postat av: Optican

Hej! Jag är en optiker som har en glasögonblogg. Titta in och få lite inspiration. Hej då från Åsa
www.brillor.blogg.se

2008-04-18 @ 21:29:30
URL: http://www.brillor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0